Tanam Pokok Dalam Pasu

Cara tanam pokok bendi dalam pasu ni memang. Terdapat pelbagai jenis tanah yang. Nasi daun pisang merupakan satu hidangan istimewa. Kalau tanam dalam tanah/garden bed, lebat macam ni lah berbuah.

tanam pokok dalam pasu
Tanam Pokok Kesum dalam Pasu Nutripot YouTube

tanam pokok dalam pasu. Serai adalah sejenis pokok yang sangat mudah. *pastikan pasu tersebut dah ditebuk. Sediakan anak pokok pisang, jika ada tunas yang baru keluar dari akar, jangan pisahkan. Lagi besar lagi bagus, tiada masalah. Pokok bendi, ni daripada pengalaman saya, tidak perlukan pasu yang besar berbanding (contoh) timun dan tomato. 862 views 10 likes 0.

Hasil Daripada 2 Pokok Dalam 2 Pasu Berumur 2 Bulan, Jangkamasa 2 Hari.


Tanam pokok durian musang king dalam pasu daripada polybeg. 862 views 10 likes 0. Terdapat pelbagai jenis tanah yang.

Kalau Dilihat Hasilnya Memang Memberangsangkan.


Ayuh tolong bahagi pada teman teman teknik ampuh tanam pokok buah naga dalam pasu media viral. Akhir sekali tanam pokok pandan dalam pasu. Saya sempat buat dua pasu je, pasu besar dan kecil.

Setelah Anak Pokok Cili Telah Mempunyai 5 Hingga 6 Helai Daun, Ini Masanya Untuk Kita Pindahkan Ia Ke Dalam Pasu, Polybag Atau Di Atas Tanah.


Ini disebabkan oleh faktor pertumbuhan akar yang terhad selepas 6. Sediakan anak pokok pisang, jika ada tunas yang baru keluar dari akar, jangan pisahkan. Sebab itu saya suka tanam dalam pasu.

Pokok Buah Naga Dalam Pasu.


Panduan nk tanam durian dalam pasu sedikit tambahan: Cara tanam pokok pisang dalam pasu. Alhamdulillah setakat ini, hampir 2,000 anak pokok asfa50 dijual kepada.

Yang Peliknya Yg Ditanam Tu Adalah Durian Musang King Pulak Tu.tak Mustahil Dengan Izin Allah Belaka.


Kalau tanam dalam tanah/garden bed, lebat macam ni lah berbuah. Cara tanam pokok mangga dalam pasu petua lebatkan buahnya vanilla kismis from cdn.vanillakismis.my jika anak pokok durian ditanam jauh daripada rumah kita, boleh. Pokok bendi memerlukan saiz pasu yang dalam untuk menampung akar.

Popular Posts

Tol From Kl To Penang

Tan Sri Aziz Shamsuddin

Panasonic Kx-P1121 Driver For Windows 7

Part Time Degree Utm

Gambar Kartun Keluarga Bahagia Islam

Empire Residence Damansara Perdana

Kia Cerato Malaysia Price

Resepi Ikan Celup Tepung

Resepi Ikan Masak Stim Limau

Pematah Hati Nabila Razali